CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 5, 2011

What I'm Gonna Do~

Hurm, baru balik dari interview bagai but xla baru sgt, siap da la mandi, makan n tgk cter korea. Hahahha. By the way kali ni pun aku x pasti, ye la kalau aku dpt dia suh stay kan, intuisi aku bab2 mende neg ni selalunya tepat. Well, its ok la, malas nak pikir, akuw at cam taik masa interview, aku first ko, so nebes. Well, yg da lepas da la....malas la.


Apa-apa pun jalan2 ke kl ley jupa Zlah, masih x brubah. Yess!!! akhirnya ada gak geng2 x matang aku, but the last time I saw her she looks more mature, or maybe because she's with her parents. Yes it is. N aku dpt beli Vanilla Vanilla that I love best, mesti Alang jeles. Hahahaha, N beli baju baru sbb emergency kene stay kl 2 hari. Zlah kata aku stress bukan apa, sbb da lama x kuar2 berhibur, dok terperap je kat lipis, of cuz, tepat sekali. Hurm....

Tadi ibu kata bla la ko neh nak dpt keje ntah. Aku da bgtau kat dia yg aku x yakin n dgn yakinnya aku yakin yg aku xkan dpt keje tuh. Well, I know best what I am doing right. Well, dia xla kesah sgt, tapi kata kata la bla la ko ney nak dpt keje. Aku tau dia sedey, aku pun sedey. Aku nak bg dia duit, belikan dia macam2, tudung cantik2, kasut cantik tapi tu la, ngan gaji aku skang ney aku je la yg lepas. Anak abes blaja universiti tapi tu la....Sorry mummy~ I'll try harder!!!

0 comments: