CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 5, 2011

Sket lagi, Lupa nak cter

Ha...arituh g Karok ngan dak2 neh. Ahahhahaha, aku pasti aku da gler. Well, Farish ngok jumpa kawan2 dia n aku tanak nyanyi so Azrin ngan Ewan la nyanyi smpai abes suara. Hahahaha. Diornag berangin gak ngan aku sbb aku xnak nyanyi. Hahaha. Segan ah, panas2 rasa muka aku. Ewan kata dia nak nyanyi lagu Zombie tapi xtau rhyme so ajak aku sekali, aku ngan susah payahnya ok la, time aku nak nyanyi je dak ongek Azrin tu dok mandang sengih2, Woit...............adei....segan la oit...hui, igt skang pun meremang bulu roma aku. Ah, aku bgtau aku nak g kl then Azrin ongek kata dia nak g next week, dia kata ada misi then aku cucuc la owh...nak jumpa awek, dia kata mana ada, aku bgtau la, ada ngat kat fb tuh, then dia kata mana ada, tu bukan lah...erm....mcm mana neh, nak caya ke dak?? bestu, mende tu bkn ley tetiba kita nak ada relationship ngan org, kene ada 2 pihak setuju. Ngek ah.....pehal ntah, tapi jap2, yg aku nak marah2 napa kan...hush, u very bahaya la Hidayah.



Ah, aku lupa nak cter, masa aku g interview aritu aku jumpa sorang neh, mcm Farah, dia sgt nice, aku suka dia. The second day dia x jadik amek test stengah jalan then sanggup dia tggu aku, dia ley je blah kot, lagipun bkn kenal sgt pun. But she's very nice. Aku bruntung jumpa org gtu kat bandar beso neh. Well, aku suka dia~

0 comments: