CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 19, 2011

Qistie come and Qistie go




Hari ni balik da the one and only anak sedara aku....fuh...tenang rasa jiwa raga...serabut jiwa kalau dia ada...tapi sayangnye di kala aku cuti seminggu ney da nak last2 ney demam n sakit tekak, so xley nak g taman. Smpat g sekali jep. Well, sakit2 neh kita xley nak duga ye dak... Ni gambar masa arituh mula2 dia smpai. Rambut pun x potong lagi... Rambut dia panjang, ayah rimas tros g potong pendek. Mula la xtau laki ke pompuan. Aku da lama umah xdek adik kecik tetiba ada dak kecik yg kuat merengek, berbulu toi..tapi da 2 mggu ney bising hari ni dia balik rasa len mcm lak, rasa mcm bckp guna suara kuat lak padahal guna sore besa jep... Hurm...musan.... anime Ouran Host Club aku ley dikatakan 96% abes tgk, ada satu cter korea, heroin n hero x hensem n x cantik, x motivated lansung la. Kalau kuar kat tv x hengen aku. Tgk la, kalau musan. Cter yg hero hensem pun aku x tgk abes. Cter drama Korea byk ngat epi. Cter Jepun gak "saiko!!!". Well, Smile Donghae, uri Donghae, da smpai epi 154 kot mggu lepas, so besok epi 155 rasanya. N aku da cek, epi sumanya ada 159 jep. So, Arfeng, Fighting!! lagi 4 epi. Wahh...rasa lama sgt da aku tgk cter tu. Sejak aku abes blaja la kiranya. Tu kira aku tgk da separuh tu. Xnak da aku tgk cter pasni. Tapi.....aku still tgk cter kul 1.30 neh. Ah...tender da tukar org, aku xtau la smpat ke x aku tgk cter tu pasni...oppa~

0 comments: