CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 29, 2011

Aigooo, I'm the oldest~

Ah...apa ek, actually aku ada mende nak cter, erm....pasal apa ek, ok, one by one, first, 27 aritu besday watashi no Ju-Ken, yey, hehe, da 40, n aku cek blog dia kot2 dia ada post apa2 ke, ada, pasal apa ntah, dia ada bgtau pasal "thanks a lot for the hot mail" tapi ntah la, plus the translator xla elok ngat mengtraslatekan. Erm, satu mende yg aku xnak mengakuinye, masa besday Ju-ken tu aku ngah bz2 aku terpandang la kat Mahfuz, oh no~~~~~ muka dia ada gaya2 Ju-ken, yada~ euuughhhh~ smpai skang pun aku geli2 tapi muka diorang mmg ada gaya, kecuali Mahfuz tu egoist, rendah and the most of all, not a bassist. Hahahhaha. Whatever, but its really bothers me, and I'm pretty awkward with him. Yada~


Then tadi ada satu company ni call, disebabkan aku pekak so x dgr la dari mana dia call. Hurm...so?? camner neh cik arfeng??? Yus tpon tadi, syok2 borak tetiba ada order, time tu la dia nak masuk order, sebok tol la~

Tadi aku btaw dak2 neh pasal aku xley tdo awal pagi tadi then aku kira2 umur diorang, yg aku terkejutnye, and aku x sepatutnya terkejut ngat pun considered that I knew their age, tapi aku terkejut tol ngan Azrin, dia lahir tahun 1991. Oh no!!!!! dia geng2 90-an. Ottoke~ ye la pun dia umur 20 then aku teringat idol2 yg lahir 1991, eiii~. Berbalik pd cter tadi, aku bgtau la Faris n Azrin, ah...Azrin stay smpai kul 8 tadi, aku btaw la yg aku so surprise that diorang lahir tahun 90-an. Then Azrin btaw, xla, dia lahir tahun 1989. Aku cam, eh....ye...umur saya 22 la, aku cam, oit, dlu ko kata ko 20, eh....ceh...tpu. dia gelak2. Then dia tnya umur aku, aku cam Ouch!! Blood pressure (smbil pegang blakang leher ala2 ahjumma cter korea), owh, akk lahir tahun 1989 ke 88 ek aku btaw dia, aku pun xtau la napa aku ley terkeluar tu, anyway Faris lak, elleh, dia da 25. Hahahaha, mengom Faris, aku xla prasan sgt tapi aku rasa Azrin wat muka terkejut. Napa?? ko btaw ko lahir tahun 1989 nak sama umur ngan aku ke?? Sekeh kang, da aku bahasakan diri aku akak la wei~ Then dia tnya 25 lahir tahun brapa?? 1986, so serious diorang berdua kira2 tahun lahir aku ngan umur aku. Adoi dak2 neh. Faris la kata aku baya ngan kakak dia, hahahahha. Then aku btaw, ye la, adik aku lahir tahun 1989, xkan kot~ So, I wonder if tomorrow will be the same, if he still smile sweetly to me?? Arfeng!!!! stop the nonsense, he' s 5 years younger than you and no way~ with the looks, of course he has his girl somewhere. But, why I'm so disappointed. Azrin, please, please, stop smile so sweetly to me, stop joking around with me or I will really fall in love with you. I got teary eyed, I wonder if I should, this feeling is nonsense. He joking around with everybody, smile with everybody so why?? I tried very hard to avoid him. So why, please stop appeared in front of my eyes, do you know how i try to avoid you like crazy?? so please. I hope he'll stop appeared in front of my eyes, and last night he eventually knew my age, well. Oh no!!! what is this nonsense??? I shouldn't fall in love, not with him. Relax Hidayah, because there is no other choice, there's a lot of men but good looking man?? then ok, Please, stop the nonsense!!!!!!!!!!!!!! Wake up to reality, Ju-ken is enough.

0 comments: