CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 19, 2011

Accident Happens




Hurm....aku terpotong jari...lama da..cuma aku malas nak menulis blog je akhir2 neh...hehe... Memula je bersemangat. Hari tu mmg spoil. gado ngan ayah, hempas pintu, Tuhan balas cash atas dunia..hehe. Ok la tu... Potong bawang berckp ngan Syahir suh masak nasik xdak, aku suka guna pisau tu sbb dia yg paling tajam, hah...kau...dalam doi. Aku setakat luka sket je takpe tapi masa tu hampir terpisah daging aku. Aku sedar pun masa basuh darah. Pulak, dak2 situ suma takot, aku tunjuk jari suma keras...adeiii.... So Farish the gentle one tolong aku balut jari, tapi darah xnak brenti so tpon ibu g ER. Ceh...hosp lipis, kalau org nak mati, mati da kot. Punya la hegeh, x cemas lansung. Tapi ok la, org yg attend aku tu bek so aku ok.. Dalam tapi x perlu jait, ko...jari wedding ring tu. Gam jek. Fisrt aku dgr gam, "Ha??" ye la kot...actually aku penah dengar tapi x la common sgt kan gam2 neh..selalu org jahit tapi jahit akan wat badan kita stress so kalau x trok gam jek. Ok la...xley kene air 3 hari. Sbb tgn kiri agak sakit hati time nak berak. Time tu la byk kali nak ke tandasnye. Prot aku ni pun... Well anyway, isi tu terlekat balik tapi agak hodoh sket la...ok la tuh...well, Alhamdulillah~

0 comments: