CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 22, 2010

IRIS


Sedeynya...... Aku tadi baru lepas abeskan suma epi cter IRIS. Gler sedey. Well, ending dia x la syok tapi jalan cter dia tu la.... Pening kepala aku nanges. Sgt2 sedey. Watak utama, Hyun Jun mati masa last tu besa jek. On the way back lepas beli cincin dia kene tembak kat kepala. X sempat nak jumpa Seung Hee. Dia nak propose. Dia mati ngadap Sueng Hee yg masa tu ada kat rumah api la kalau x silap. Dalam byk2 cter tu, yang aku paling sedey part Hyun Jun ngan Jin Saa Woo. Sedey gler. Mcm mana dia ley turn jadik mcm tu sbb kawan. Berkorban. Walaupun dia asalnya org yg sangat baik, elite ejen. Yer la, masa arahan membunuh Hyun Jun tu kuar, kalau dia x wat Seung Hee yg kene wat. Lagi la trok. So dia terima arahan tu. Kesian sgt. Sbb Hyun Jun mcm mana pun dia tau Saa Woo, tetap percaya yang Saa Woo xkan wat mcm tu. Tetap percaya yang Saa Woo bukanlah org jahat. Mmg btol. Sgt2 betul. Sedey la... Masa Saa Woo mati la yg paling sedey. Sakit pala aku nanges. Gler2 nanges. Aku rasa masa putus centa dlu pun x menangis mcm neh. Waaa...........sgt2 sedey tuh. Tak pasal2 aku jadik peminat cter tu. Hahhahaha. Asalnya aku tgk cter tu sbb aku tau la cter tu mmg besh. Lagipun TOP ada berlakon. Tapi last2 aku suka tgk Saa Woo lak.... Sedey + Sakit Pala (sebab nanges) *_*"

0 comments: