CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 23, 2010

HAHAHHAHA

Herm.....arini mood aku actually become better. Bgn tdo lambat which I very like...to do......xyah bgn pagi...hahahha. Tadi mlm berbalas comment ngan Anas...he....suka2.... Anas.....apa lah nasib dak kelas ELS ngan ELLS yg xdek ramai lelaki. Xkan aku nak suka ngan Pakcik hamdam or Shidee kot kan. Plus, xkan aku nak suka kat apa namanyer dak cina tu kan... So calonnya Anas je la. Plus, dia men biola which i adore very much. Hahhahaha. Sentiasa amaze ngan org yg men piano n biola. by the way, skang dia ngajar kat....ar...KUNI...kalo xpun KUIN....kat Kedah la. Kalau lah aku ada cikgu eng mcm tu, sah2 aku xkan ponteng kelas. Hensem n charming tu cikgu eng aku. Nak jek aku daftar masuk kolej tu. Hahahhah. G.A.T.A.I. Skang, even aku still geram tgk Soo Hyuk n dgr lagu2 GD n DBSk, tapi ala....mcm la aku dpt gak diorang tu kan. Be positive da la. Come......come back my calm..... Mlm tadi actually pm ngan papa. Rasa mcm da bertahun x berpm ngan dia. Aku berubah sgt ke. Even chatters kat png pun da x brani nak berlawak ngan aku. Erm...aku rasa sbb smakin tua la kot. Biaq pi la...mcm aku nak kawen ngan diorang. Mcm la diorang penting ngan salah silah idop aku. Kan....kan.... So.... besok aku balik umah. Hidup xdek tenet is the best. Hahhahaha....

0 comments: