CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 20, 2010

Hurm......

My mood completely down tday.... From the heart broken last night. Pagi ney pun hari mendung jek. Aku x rasa nak bgn (which is normal) but totally don't want to wake up tday. Da lama aku x rasa mcm ney. Last aku putus centa pun....erm.....so long time ago, masa tahun 2 sem 1. Tu pun awal2 sem... Then aku completely single mingle until now. Last aku rasa mcm ney, masa aku dapat tau Yamapi bergambar dalam AnAn. Naked pose. Its completely fine with me if you take a naked pose, but why must it be with a women with also completely naked??? Ahhhh.....mendokusai.... Ni pun aku baru nak minat org len. Napa aku suka kat Soo hyuk ek. Padahal dia muda dari aku. Aku kan SAY NO kat dak bawah umor aku. Mgkn Tuhan nak tunjuk, yg aku still ley suka kat dak bawah umo and be heart broken because of him. Erm....kind of ridiculous reason rite...hahahhaha. Dah la...tgglkan dak yg lebey muda, kejar org yg lahir stat dari tahun 1986 dan ke atas. Hehehehhe....xpek.... Aku masih lagi ada U-Know Yunho, Micky Yoo Chun, Xiah Junsu and Hero Jae Joong. Max Chang Min xyah. Dia muda lagi. Hahahahaha. Mintak2 la perasaan heart broken aku ney kejap jep...mengganggu sistem badan aku la. Bila heart broken, abes satu badan hilang fungsi. Terer x fungsi hati??...hehhehe

0 comments: