CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 22, 2009

uzumaki naroto ka.........

Busan.......aku pun xtau nak wat apa....actually ada ke byk keje nak wa kan tapi malas tu la. Pinjam dvd naruto dari Shidee sbb ntah la kan...aku x rasa nak tgk cter jepun lak.....herm...bahaya2.... Sedap lak...hehe....Dulu aku x mo tgk cter tu sbb lukisan dia x kemas n cantik...then bler da tgk ok jek. But mcm Bleach la gak kan...sbb mula2 anime dia kuar yg epi awal2 tu lukisan dia pun x la kemas mcm skang. Tapi aku tgk cter Bleach tu sbb watak utama dia remaja kan...then cter pasal shinigami. Cter tu pun Ichigo mak dia mati then dia mcm suffer gak kan....somehow. Then bler aku nengok cter Naruto dia sama lak kan.... tapi dia lagi la suffering daripada Ichigo. Kurang2 Ichigo ada family tapi Naruto xdak. Naruto cter pasal ninja2 kan.....aku suka....hehe..... Suma org x suka dia sbb dalam dia ada moster yang Fouth Hokage seal lam badan dia sbb tu suma org kampung kebanyakannya x suka kat dia. Anak2 x tau sbb dilarang sbut pasal tu. Jadik somehow dia dipinggirkan la. Sian kat dia. Smpai la satu ketika Iruka Sensei yang care pasal dia, baru la dia tau ada org yang sayang kat dia. Walaupun nine-tail fox dlm badan Naruto tu yang bunuh parents Iruka Sensei dulu tapi dia x simpan dendam. Dia pun selalu blanja Naruto ramen. Then biler dia da graduate dia under Kakashi Sensei, Hatake Kakashi ngan teammate Sakura ngan Uchiha Sasuke. Kakashi pikul tugas yang berat la...seb bek la Sakura tu normal je. Naruto pun ada org nak sbb dia ada Nine-tail fox lam badan dia, Sasuke sbb dia ada Sharingan. Dia kene jaga dua org yang supa dupa nyer kuat. Mmg la Kakashi tu Jounin n dia hebat tapi kalau nak lawan Orochimaru ngan Uchiha Itachi yang hebat gak plus possesses Bloodline Limit Sharingan dua2 belah mata.....x terlawan la Kakashi. Seb bek la ada dua org Sannin balik kat Kanoha. Ha..........sorang lagi, Gaara. Mula2 aku x suka tapi lama2 bler da tau......kesiannya la dia.....dia pun mcm Naruto. Tapi kurang2 Naruto dia ada org sayang, Kakashi, Iruka, Sakura, Sasuke tapi Gaara xdek lansung. Mungkin la yang teammate dia Temari ngan Kankurou tapi masa kecik2 dulu dia suffer lagi dasat dari Naruto. Satu2 orang yang baik ngan dia pun cuba bunuh dia. Yoshimaru....herm....lebey kurang la.... Mau x sedey dia...ngan mak dia pun xnak dia lahir tapi terpaksa, ayah dia suh org bunuh dia. Kesian kat Gaara. Aku lagi 2 epi nak epi 100. Then tggu Shidee bawak DVD 3 lak la. Aku nak search tenet pasal Naruto. Napa ntah la. Nak tgk skang da epi brapa ngan Sasuke lari sbb apa....ngan sapa.

0 comments: