CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 13, 2009

my life from 2 weeks before

Lepas cuti midsem, sensei Zam Zam da x ngajar, dia pergi Tokyo. Tukar cikgu baru... Wargh....tension2....... ntah la....then aku dapat sakit pala.....aku da stat tdo lewat...risau ngat aih... Dah tu, cirit birit zaman masa cuti pun x bek lagi.....mggu tu mmg suwey la bg aku..... Then aku tggu smpai Kinyoubi tok lepaskan tension ney...
Tiba ari Jumaat aku pun ngan bersemangatnya membawa diri yang stress ke Prangin. Tujuaannya satu jek...nak g makan kat Sushi King. Ntah la....suka gak la...aku nak g Sushi King sana gak...Kat QS ntah la.....kat Prangin tmpt dia mcm gelap2...mgkn masa tu baru bukak kan so dia x la pasang lampu byk2...takpa...aku suka. Lepas sket tension aku dpt makan Tori Karaage, tempura, apa2 lagi la.... Then g carik hadiah besday raksakse. Pastu aku tringat nak g try refexiologi (btoi ke ejaan tu)... Aku nak g tgk kot2 aku ada sakit dalaman kan sbb aku slalu sakit tumit ngan dada. Takut gak la..tgk Kame wat mcm sakit giler...suspend jek kan...tgk2 tak sakit....then sakit kat tumit aku pun sbb aku kurang tdo. Yesss......bahagianya...aku sihat walaufiat. Bahagia sungguh. Then tersinggah kedai Cd lak kan......tgk2 ada Bleach...huahuahua....bli tros epi latest. Lama ngat da aku x nengok cter tu.
Pastu mggu2 sudah berlalu mcm tu jek..aku ada ujian listening tapi ntah la...mcm poyo jek kan...lawak la....then mcm2 tu jek la life aku.
Along da bersalin and of course, it's a girl. Dulu kunun nak boh Nor Khaleeda Ayuni la...ibu bgtau Qistina padia ntah la......aku da la arlegic sket ngan nama tu, masa skool teknik dulu ada senoir ney nama tu......meluat ngat aih......nyampah sungguh. Apsal la ko buh nama anak ko tu....huh.... So....dengan keluarnya anak dia tu...secara rasminya la aku jadik makcik...tua aku da......

0 comments: