CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 22, 2010

hurm....

pic depan blok lelaki fajar harapan..masa aku nak uruskan nasib malang aku neh :(



apa nak jadik ngan hdop aku neh, nasib malang menimpa setaip mggu...ada jek..si aku tggu la mggu ney nak tgk nasib balang aku ney ada lagi ke da brenti..kalaulah aku ada sakit jantung aku rasa lama da out..


baru2 ney, jumaat aritu baku balik tgk ampaian aku kene alih, aku msg la kat aini, masih lam tone yg baik, alih2 dia lak msg guna tone yg kasar, da la tulis nama aku "kak afn", pala hotak dia, bongok la dia... nak type sini pun malas.. senang cter bongok ah....dlm msg brani la, masa depan2 sorry..ahad aritu sbb aku tdo lagi dia x kuar tgk tv pun...tu ah..ko brani carik pasal, aku nak tgk smpai mana, aku kalau da stat kejam...ntah la bla nak brenti. Aku bkn apa...come on la...jom hdup secara aman, mood aku da la sah2 x bek, ko tambah lak bara....


ngan usm pun satu hal gak...leceh toi la...so..aku skang just tarik nafas dalam2 then sabar je la tgk mcm mana....nak marah2 briya pun xrak guna kan...


ah....my life is so miserable...yg boleh membuatkan aku ok pun...ar...music??....hehe...ntah..........



0 comments: