CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 4, 2010

Ark......

Rumah tu da ada org baru masuk, kawan Jija sama keje pizza ngan dia, namanya Aini. Dia dari Kelantan n dak2 lagi, baru 19 tahun. Ok...muda ok...masalahnya, perangai lebey kurang Jija???? Ada Jija sorang lam rumah tu ok...cukup la aku ley tahan, tambah sorang lagi???... Pagi2 pasang tv, x reti nak pelankan suara tv, terkejut gegendang tinga aku dengo pepagi bunyik tv kuat2, pasang lampu terang benderang, Jija tdo neh. Aku cukup x suka org pegang barang aku, semalam ngan selamburnya, pasang pasang mp3 kat hp aku. Oit...aku beli x smpai seminggu tau. Tu x kira la, overall aku mmg x suka. Aku da nak tdo dia alihkan kipas tu kat dia, kakikan toto aku, Oit...aku sangat2 prihatin pasal mende2 tu tau.... Woah....aku x cukup tdo.... Pagi2 tadi cakap tpon kuat2, apa...igt satu rumah nak dgr ko bckp ke??? Cukup la aku tahan ngan perangai Ayu ngan Jija, tambah sorang lagi??...nek darah tggi aku. Paksu ayu nak jumpa kami sok kot, bincang pasal rumah. Padan muka....hahahhaha.... Ohoooo....pandai menipu ek..... Bunguk nyer budak. Musan..... Aku igtkan nak g bilik Yus weekend ney so aku terpaksalah g hari sabtu ney kot. Byk lagi yg tertunggak ney...hahahhaa....
Aku beli hp aku, W380i, kaler putih. Aku suka......hahahhaha. Tapi aku mmg suka suma hp2 aku pun. Hp ney mcm longgar n fragile jek. Ley tahan ke nakm hidup ngan aku lam masa 4 tahun lagi???....hehehehhe.... Tapi yg x syoknya, tulisan kat screen depan xley tukar, profile kene lagu sama jek,....cehh.................. Aku suka hp lama lagi. Seb bek la rosak lam degree yg kronik sgt2...kalau x aku guna lagi dia.... Sayang hp ar.....apa ek jenis dia...hahahahha....x hengat la.... Muuuuuuaaaahhhh kat hp lama..

0 comments: