CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 10, 2011

Dream...I hate dream~~

Ahhh....aku skang tdo mimpi manjang so basiclaly aku tdo x lena, n da la aku kene bgn pg sbb nak g keje kan. Alangkah seronoknya hdop arini ni sbb arini da hari Jumaat, sok ley la aku tdo lama2 n guling2 lama, aku paling suka bla lepas bgn tdo then berangan, guling2, wah haven!!! well da seminggu neh mimpi manjang, mcm2 lak tu. Mlm tadi nye mimpi kronik btol, siap ada dadah2 lagi, ada ayah, Syuzairin n adegen lari2, pergh...penat! Sbb mlm2 sebelum neh aku sakan menengok Family Outing, well aku dapat dari Ila, n so mlm2 aku pun sebok la bermimpi family outing. I really hate it, in Korea, chinca shirooo (well, lupakan pasal eja betul ok). Tdo mlm aku nak rest kan otak aku tp~~~

N aku nyer tulang lutut asik bunyik2, so skang lagi kronik sbb ari2 aku mmg KENA naik tangga. I hate stairs, anyway, aku nye tulang lutut kiri bunyi2 smpai ke blakang leher ko, agak2 aku kene g cek doktor ke ek??


Aku skang kat kelas neh HEPI!!! sbb aku jumpa geng sekepala, dulu ok suka jek tp tu la, aayak, cik da masuk~~ nnt smbg

0 comments: